88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

ششمین شب جشنواره ی 50 سالگی تاسیس آسایشگاه کهریزک، به همایش بزرگ خیرین این مجموعه اختصاص یافته بود که اجرای گروه هنری معلولین کهریزک که با عنوان پروانه های کویر کار خود را آغاز کرد.


به گزارش ستاد خبری ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ همایش بزرگ نیکوکاران در ششمین روز از برگزاری جشنواره کهریزک، حال و هوای خاصی را تجربه کرد. نیک مردان و گرامی بانوانی که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و هنری فعالیت دارند، پزشکان متخصص و مجربی که وظیفه افتخاری درمان بیماران کهریزک را به دوش می کشند، روسای اصناف و بازاریان و صاحبان صنایع که یار و یاور این مرکز هستند و سرگروه های نیکوکاری که رسالت بهداشت فردی و گروهی مددجویان را به عهده دارند، میهمانان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.
اجرای انواع برنامه‌های هنری توسط گروه پروانه های کویر، رونمایی از کتاب« نیم قرن خانواده بزرگ کهریزک، پخش مستندی از فعالیت های ۵۰ ساله کهریزک و تجلیل از تنی چند از نیکوکاران سلامت و امدادرسان، از جمله برنامه های این نمایش نیکوکاری بود.
در بخشی از این مراسم، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک گفت: حال خودتان را با کسانی که در چنین مراکزی حاضر نمی شوند و یا اقدامات خیرخواهانه انجام نمی دهند، مقایسه کنید تا به آسانی ارزش و اعتبار اعمال و رفتار خود را دریابید.
دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در بخش دیگری از این همایش اظهار داشت : در پنجاه سال دوم فعالیت این مرکز، باید از واژه مکتب کهریزک به جای خانواده استفاده کنیم. چرا که در خانواده تنها به نزدیکان و خویشاوندان خود عشق می ورزند، در حالی که در مکتب به همه هستی به دیده عاشقی می نگرند.


جشنواره ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی در محل این مجموعه خیریه برگزار شد.