88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور گروه های هنری و در فضایی شاد و سرشار از مهر و عاطفه، جشن روز دختر ویژه دختران معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در روز میلاد مطهر حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، آسایشگاه خیریه کهریزک شاهد حضور گروه های مختلف هنری بود که آمدند تا ساعاتی شاد و زیبا را برای دختران معلول این مجموعه خیریه رقم بزنند.

گروه هنری لبخند به سرپرستی محمد الیاسیان از جمله این شادی آفرینان بود که با جان و دل، در خدمت حاضران در این جشن قرار گرفت و لبخند شادی را بر چهره عزیزان مددجو نشاند.

در همین راستا، بانو فاطمه هاشمی از یاران مهربان کهریزک با تهیه هدایای روز دختر و نیز شیرینی جهت پذیرایی از میهمانان، نقش بسزایی در برپایی این جشن باشکوه داشت. فاطمه شریفیان دیگر یار مهربان مددجویان، میوه و سایر ملزومات مورد نیاز را فراهم تا او نیز در این کار خداپسندانه نقش مهمی داشته باشد.

جشن روز دختر در حالی به پایان رسید که دختران جوان و معلول کهریزک همچون همیشه به این باور رسیدند که مورد توجه و لطف خیرین و مسئولین آسایشگاه قرار دارند و می توانند امیدوارانه به فکر فعالیت های روزمره از جمله هنرآموزی، تحصیل و کار در کارگاه های هنری باشند.