88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با هنرنمایی سعید صارمی هنرمند نام آشنای وطن، جشن خانوادگی معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در میان ابراز احساسات پاک معلولین جوان نسبت به پدر معنوی خویش، جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت در سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
علاوه بر سعید صارمی هنرمند افتخاری آسایشگاه، تنی چند از معلولین جوان کهریزک با اجرای برنامه‌های شاد و پرنشاط، ساعات زیبایی را در این روز آفریدند.
در این مراسم، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی بر تمامی ساکنان این خانه بزرگ، روزگاری خوش برای خادمین و مددجویان کهریزک آرزومند شد.
صوفی نژاد در پاسخ به احساسات پاک معلولین جوان نیز گفت : امروز سخت ترین و در عین حال قشنگ ترین روز زندگی من بود. در کجا می توان این همه احساس و عاطفه و مهربانی را مشاهده کرد.
وی خاطرنشان کرد : نیمی از عمر فعالیت کهریزک را در کنار شما بودم و سعی کردم هرآنچه در توان دارم، برای رفاه و آسایش بیشتر شما به کار گیرم. مطمئن باشید اگر می توانستم به همین روال ادامه دهم، هرگز از جمع شما جدا نمی شدم.
وی درباره خدمت در کهریزک هم گفت : کهریزک یک خانواده بزرگ است. هرکسی بخواهد آسایشگاه را اداره کند، باید از خانواده خود بگذرد تا بتواند بین مددجویان و کارکنان همبستگی ایجاد نماید که نتیجه آن خدمت دلی و وابستگی خانوادگی خواهد بود.
پدر معنوی کهریزک نصایحی نیز برای صاحبان این خانه داشت، او اینچنین گفت : حرمت خانه خود را نگهدارید. مشکلات خانه را به ملاقات کنندگان و دیگران نگویید تا همیشه مورد احترام باشید. احترام کارکنان خانه را حفظ کنید و از امکانات موجود در این خانه، بهترین استفاده را ببرید.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تشکر از همه همراهی های هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک که موجبات این خدمت را فراهم نمودند، اذعان داشت : این همه احساس و صفا و صمیمیت را از شما به یادگار می برم و هیچ وقت نمی توانم شما را فراموش کنم.