88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور جمعی از خیرین، مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در کنار مددجویان این مجموعه خیریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و پس از تلاوت جزء ۱۵ قرآن کریم ، جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

در این جشن با شکوه علاوه بر حضور مدیران و کارکنان آسایشگاه، جمعی از خیرین و نیکوکاران نیز حاضر شدند  تا همراه با مددجویان این مجموعه خیریه ، سهمی از شادی آفرینی را متقبل شوند .

در بخشی از این مراسم، حاج مجید حاجی بنده ذاکر و مداح اهل بیت (ع) به مولودی خوانی در وصف امام حسن مجتبی (ع) پرداخت. پس از آن گروه دف نوازان میلاد به سرپرستی محسن تقی نژاد با اجرای قطعاتی شاد، شادی بخش محفل انس با قرآن مددجویان آسایشگاه شدند و در پایان از سوی بانوی نیکوکار اثمر خسرویار، هدایای حاضرین را تقدیم کرد.

همه ساله در روز جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک در محل دارالقرآن این مرکز حاضر می شوند تا هریک به نوعی، سهم خود را در زندگی بخشی به مددجویان ادا نمایند. در سال جاری و بنا بر محدودیت های موجود، تنها تعداد معدودی از این گرامیان به محفل انس با قرآن دعوت شدند تا در فضای باز و با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، این مراسم معنوی برگزار گردد.