88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) با حضور جمع کثیری از دوستداران خاندان عصمت و طهارت در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ در نیمه ماه مبارک رمضان و پس از تلاوت جزء پانزدهم از آیات نورانی قرآن کریم ، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در سرای فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین آسایشگاه در کنار مددجویان این مجموعه خیریه برپا شد ، امیرعلی قربانی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) با مولودی خوانی در وصف امام حسن مجتبی (ع) و خاندان پاک نبی مکرم اسلام ، فضای معنوی حاکم در دارالقرآن کهریزک را دوچندان کرد .

اجرای برنامه قرعه کشی میان قاریان قرآن کریم که همه روزه در محفل انس با قرآن حاضر هستند ، اهداء هدایای همیاران فرهنگی به سالمندان و معلولین حاضر در این مراسم و در نهایت توزیع اقلام ویژه افطار مددجویان روزه دار از دیگر برنامه های جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک بود .

جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حالی به کار خود پایان داد که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان تلاوت آیات نورانی قرآن همچنان ادامه خواهد داشت .