88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه، مدیران و کارکنان آسایشگاه در کنار مددجویان این مجموعه خیریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در خجسته زادروز هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) ، جشن میلاد آن امام همام در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این روز باشکوه، بار دیگر هنرمندان افتخاری کهریزک در جمع مددجویان این مجموعه خیریه حاضر شدند تا همچون همیشه لبخند شادی را بر لبان آنان بنشانند.

گروه تواشیح سیدالاحرار با اجرای ویژه برنامه های مذهبی، دل‌های پرشماری را روانه صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) کرد، پس از آن مجری توانا و هنرمند آقای افشین با معرفی هنرمندانی چون داود آغاسی و شایان امامی با هنرنمایی های مختلف خود، شور و نشاط را ارزانی همگان نموده و ثابت کردند که می توان در زیباترین روزهای سال، یار و یاور کسانی بود که تنها دل در گرو لطف خدا دارند و بس.

در پایان این مراسم و توسط مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه ، با اهدا لوح تقدیر و صنایع دستی ساخت معلولین پرتوان کهریزک از خدمات ارزشمند هنرمندان افتخاری، تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است کلیه هزینه های پذیرایی از مددجویان و تامین نیازهای مراسم توسط آقایان ابوالفضل حاتمی کیا ، رستمی، غلامی و گروه همیاران جوان تأمین گردید. همچنین بانوی نیکوکار روحانی با پذیرش هزینه های ناهار همه مددجویان کهریزک، سهمی ارزنده در خدمت رسانی به آسایشگاه خیریه کهریزک در این روز فرخنده و مبارک داشت.