88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همزمان با نیمه شعبان، جشن میلاد امام زمان (عج) در خانواده بزرگ کهریزک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با حضور گروه های مختلف هنری، جشن میلاد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در بخش های مختلف بستری سالمندان و معلولین برگزار شد.
در یکی از این مراسم ها ، خانواده محترم نوری علاوه بر تهیه کیک تولد امام زمان (عج), کلیه اسباب پذیرایی از مادران سالخورده را تهیه و همراه با گروه موسیقی که در آن بهلولی و تره چی اجراکننده انواع برنامه های سرگرم کننده بودند، ساعات شادی را تقدیم عزیزان کهریزک کردند.
در پایان این مراسم زیبا، معصومه خدابنده در گفتگو با خبرنگار کهریزک گفت : از کودکی و از زمانی که به یاد دارم، جشن نیمه شعبان در منزل ما برگزار می شد و مهمانان زیادی به خانه ما می آمدند. امسال به مادرم پیشنهاد دادم این مراسم را در کهریزک برگزار کنیم و مهمانان را هم به همان جا دعوت کنیم.
وی در ادامه نیز گفت : خوشبختانه اقوام و دوستان ما دست پر به این مهمانی ویژه آمدند و توانستیم دل مادران عزیزمان را شاد کنیم. انشاالله که خداوند این کار کوچک را از ما قبول کند و کمک کند تا بتوانیم باز هم از این کارها انجام دهیم.
این بانوی نیکوکار در نهایت اظهار داشت : از امام زمان برای سلامتی همه سالمندان و بیماران طلب شفای خیر داریم و امیدواریم به ما هم لیاقت خدمت به این بندگان خوب خدا را همیشه عطا کند.