88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نیکوکار با وفای کهریزک، با تقدیم هدیه ی دریافتی خود از آسایشگاه  به مسئولین این مجموعه، از آنان خواست تا منافع حاصل از فروش این هدیه را به نفع مددجویان هزینه کنند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در مراسم عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک، جلوه های ویژه ای خودنمایی می کرد که جملگی نشان از همبستگی مردم نوعدوست جامعه در کمک به مددجویان این مجموعه خیریه داشت. صفوف خیرین در گرمای نیمروز برای ادای نذورات، خرید محصولات هنری به قیمت همت عالی و همراهی با سالمندان و معلولین در طواف نمادین خانه خدا، تنها بخشی از این جلوه های انسانی و الهی بود .

در یکی از این جلوه ها و به رسم سنت دیرینه که به ۳ نفر اول اهداکننده نذورات ، هدایایی ارزشی و معنوی از سوی مسئولین آسایشگاه تقدیم می گردد، دومین اهدا کننده قربانی، با تقدیم هدیه خود از مسئولین کهریزک درخواست کرد تا با فروش این هدیه به سایر خیرین، منافع حاصل از آن را صرف هزینه‌های جاری مددجویان نمایند.

اقدام شایسته این یار خیر اندیش و باوفای کهریزک قابل احترام بوده و امید است همواره در زندگی شخصی خود در کنار خانواده محترم موفق و پیروز باشند.