88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

رضا رویگری هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون پس از اقامت بیست روزه در آسایشگاه خیریه کهریزک، با این مرکز خیریه خداحافظی کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ به همت مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تدارک یک باب منزل مسکونی همراه با پرستار تمام وقت، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون آسایشگاه خیریه کهریزک را ترک کرد.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر، افزود : در مدتی که این هنرمند نام آشنای وطن میهمان آسایشگاه خیریه کهریزک بود، تمامی تمهیدات لازم جهت رفاه حال وی به عمل آمد.

پزشکی یادآور شد : علاوه بر کادر پزشکی و پرستاری که در خدمت ایشان بود و تمامی فرآیند درمان موقت را تحت نظر داشت، توانبخشی و فیزیوتراپی این میهمان ویژه در دستور کار قرار گرفت تا در بهبود وضعیت وی سهیم باشد.

پزشکی با بیان اینکه رضا رویگری با اراده خود آسایشگاه خیریه کهریزک را ترک کرد، افزود : پس از تأیید پزشکی قانونی مبنی بر سلامت کامل روحی و روانی ایشان و نیز مساعدت همه جانبه مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وی ترجیح داد تا به خانه جدید خود نقل مکان کند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان تصریح کرد : آقای رویگری خود گواه خواهند بود که در طول مدت اقامت در کهریزک، تلاش لازم برای ایجاد محیطی آرام و به دور از هرگونه حاشیه سازی برای وی صورت پذیرفت.