88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جمعی کثیری از دانشجویان دانشکده پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ، به میهمانی مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه آمدند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛  در هفته گرامیداشت پرستار ، جمع کثیری از دانشجویان پرستاری ارتش با حضور در بخش‌های محل اقامت معلولین و سالمندان کهریزک ، روزی خاطره‌انگیز را با این عزیزان رقم زدند.

بررسی نحوه ارائه خدمات پرستاری ، چگونگی نظام بخشی به خدمات درمانی و نیز تحلیل وضعیت کارد کس بیماران نیازمند درمان از دیگر دلایل حضور این دانشجویان نظامی بود.

دکتر احمدی  استاد دانشکده پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این حضور به خبرنگار کهریزک گفت: وسعت و پراکندگی بخش‌های مختلف بستری در این مجتمع به حدی است که نیازمند مدیریتی منسجم و کارآمد در این مرکز است و ما خوشبختانه این انسجام و کارآمدی را به طرز ملموسی شاهد و نظاره‌گر بودیم.

این استاد دانشگاه همچنین با تقدیر از کلیه دست‌اندرکاران آسایشگاه به‌ویژه مدیران و کارکنان واحد پرستاری اظهار داشت : به توانمندی این گرامیان که می‌توانند با شایستگی خدمات پرستاری را به جمعیت حاضر در این مرکز که از انواع بیماری‌های ناشی از معلولیت و کهولت رنج می‌برند ، از صمیم جان تبریک میگوییم و امیدواریم روزگاری ما نیز بتوانیم بار کوچکی از دوش خدمتگزاران آموزش‌دیده و مجرب کهریزک برداریم.