88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کسب یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی، حاصل تلاش تنیس بازان کهریزک در مسابقات قهرمانی کشور بود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با درخشش الهام چزانی و حدیث اصلانی، دو قهرمان توانمند و معلول کهریزک در مسابقات قهرمانی کشور، این دو ورزشکار به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات هانگژو چین دعوت شدند.

مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۸۰ ورزشکار از ۹ استان در کلاس های مختلف به میزبانی سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد که در آن الهام چزانی در کلاسT3 با غلبه بر کلیه حریفان به عنوان قهرمانی دست یافت. حدیث اصلانی دیگر ورزشکار کهریزک در کلاسT4 با راهیابی به فینال این مسابقات، نتیجه را به حریف مشهدی خود واگذار کرد تا در سکوی دوم جای گیرد.

همچنین در مسابقات دوبل تنیس روی میز ، تیم دونفره آسایشگاه خیریه کهریزک با کسب عنوان قهرمانی به مدال طلای این دوره از بازیها دست یافت.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج کسب شده، هردو قهرمان توانمند و معلول کهریزک به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شدند تا از اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی دنبال کنند.

مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳ ( یکم تا ۱۶ مهر ماه سال ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران برتر کشورهای مختلف در رشته های گوناگون برگزار خواهد شد.