88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر حسین نحوی نژاد در روز میلاد بزرگ مرد عالم بشریت امام علی (ع) ترجیح داد تا با حضور در کنار پدران سالخورده کهریزک ، در شادی آنان سهیم و شریک باشند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران : در روز عید فرخنده و گرامی میلاد امام علی (ع) ، بخش های ده گانه محل زندگی پدران سالخورده و نیز معلولین جوان ، میزبان دکتر نحوی نژاد بودند .

در این دیدارها علاوه بر آنکه وی فرا رسیدن روز پدر و مرد را به یکایک مددجویان ساکن در این بخش ها تبریک و شادباش می­گفت ، شنیدن صداهای آنان و درد و دل کردن با آن دسته از عزیزانی که حرفی برای گفتن داشتن ،در برنامه کاری ایشان قرار داشت .

وی همچنین با تبریک مجدد به کارکنان کادر پرستاری که زحمت مراقبت و نگهداری شبانه روزی مددجویان را عهده دار هستند ، گفت : یکایک ما در مقابل همه پدران کهریزک مسئول هستیم فرقی نمی کند در چه  پست و جایگاهی باشیم ، فرقی نمی کند در چه واحد مشغول انجام چه وظیفه ای باشیم مهم آن است که خدمتگزاران خوبی برای این عزیزان بمانیم و مهم آن است که رضایت خداوند را همواره مدنظر قرار دهیم . بخاطر داشته باشید حتی اگر خدای ناکرده قصوری از هر یک از ما سر بزند و ناظرین آن را نبینند ، قطعاً خداوند قضاوت لازم را درباره ما خواهد کرد .   

گفتنی است در این دیدار ، بسیاری از مددجویان و کارکنان از حضور مدیر آسایشگاه در بخش های بستری تشکر و متقابلاً فرا رسیدن روز مرد را به دکتر نحوی نژاد تبریک و شاد باش گفتند.