88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در دیدار با روانشناسان شاغل در این مرکز، راه اندازی کلینیک تخصصی شناخت و حافظه را گامی مهم در خدمات سالمندی دانست که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ دکتر نحوی نژاد در دیدار با روانشناسان شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک که به مناسبت روز روانشناس و مشاور برگزار شد، دغدغه های مختلف روانشناسان در رسیدگی به امور مددجویان را قابل توجه و ارزیابی اعلام و بر رفع مشکلات آنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز شعار«عقل سالم در بدن انسان است»  دیگر جایگاه چندانی در دنیای امروز ندارد، افزود : سالمندان و در کنار آنان معلولین با وجود عدم توانایی های مختلف جسمی و حرکتی می توانند با برخورداری از ذهن و روان سالم، سهم مهمی در رویدادهای کنونی جامعه و محافل علمی و فرهنگی داشته باشند.

دکتر نحوی نژاد تصریح کرد : به زودی در کشور با جمعیت کثیری از سالمندان مواجه خواهیم شد که باید زمینه سلامت روان آنان فراهم و تضمین شود. در این میان نقش روانشناسان اهمیت فوق العاده ای دارد تا با پایش ها و ارزیابی های لازم، به کمک این قشر بزرگ جامعه بشتابند.

وی افزود : آسایشگاه خیریه کهریزک در راستای رسالت اجتماعی خود در صدد است تا به زودی با راه اندازی و افتتاح کلینیک تخصصی شناخت و حافظه، دین این مجموعه خیریه را به جامعه هدف ادا کند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، پژوهش را بخش جدایی ناپذیر علم روانشناسی دانست و از همه روانشناسان شاغل در کهریزک دعوت کرد از فرصت طلایی موجود جهت ارائه نتایج تحقیقات خود به مجلات معتبر داخلی و خارجی، در تکاپو باشند.