88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

تقارن نشست هفتگی اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با طولانی ترین شب سال، بهانه‌ای زیبا برای تقدیر از این تلاشگران عرصه زندگی بخشی به جمع کثیری از معلولین و سالمندان جامعه شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با تفألی بر دیوان حضرت حافظ، دیدار صمیمی تنی چند از سالمندان ساکن در آسایشگاه با اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این دیدار، مجید مقدم سالمند هنرمند آسایشگاه به نمایندگی از سایر همسالان خود خطاب به اعضاء هیأت مدیره و امنا کهریزک، اظهار داشت : گرچه هیچ کدام از ما با جزییات زحمات و تلاش‌های شبانه روزی شما آشنایی نداریم، اما همین اندازه می دانیم که حضور شما بزرگواران توانسته است در طول تمامی این سالها، محل زندگی ما را تبدیل به یکی از بهترین مراکز درمان و نگهداری از سالمندان و معلولین کند.

وی با تقدیر از زحمات یکایک اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک، آرامش و آسایش این عزیزان را آرزوی همه سالمندان و معلولین اعلام و یلدای سال ۱۴۰۰ را پیشاپیش به حاضرین تبریک و شادباش گفت.

در این دیدار، تنی چند از اعضاء هیأت مدیره موسسه نیز با تقدیر از سالمندان حاضر در محل جلسه هفتگی، اصرار بر خدمت و پویایی کهریزک را رسالت خود دانستند و بر تداوم این خدمتگزاری تأکید کردند.

گفتنی است از بدو تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک تاکنون، اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک نیز تشکیل و در ۴۹ سال گذشته بدون کوچکترین چشم داشتی همواره منشأ خدمات ارزنده و نیز تصمیمات کلان سازمانی بوده و هستند.