88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 

دکتر حسین نحوی نژاد در نخستین ساعات کاری روز شنبه مورخ 24 دی ماه 1401 ، دیدار با مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را در برنامه کاری خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ اهداء شاخه های گل به همراه شیرین کردن کام مادران سالمند ، اولین برنامه کاری مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به همراه تنی چند از مدیران و سرپرستان مختلف اداری در روز شنبه مورخ 24/10/1401 بود.

در این دیدار صمیمی و پر احساس ، دکتر نحوی نژاد با ادای احترام به مادران سالخورده ، خود را فرزند معنوی آنان دانست که توفیق خدمت به یکایک اعضاء خانواده بزرگ کهریزک از جانب خدا به وی عطا گردیده است .

حسین نحوی نژاد که بر بالین یکی از سالخورده ترین مادران کهریزکی حاضر شده بود ، اورا عزیزترین کسی دانست که تاکنون به عیادتش شتافته و قول داد که از این پس در فرصت های مختلف باز هم برای دیدار و ملاقات حضوری خدمت ایشان برسد.

وی همچنین با تبریک روز زن به کلیه کادر پرستاری که زحمت نگهداری از مادران سالخورده را به دوش می کشند، گفت: با هیچ زبانی قادر به تشکر از این همه محبت و صمیمیت شما نیستم ، فقط از خداوند منان تمنا دارم عاقبتی خوش برای شما و خانواده تان در زندگی و آخرت رقم بزند.

لازم به ذکر است جمع کثیری از مادران سالخورده در همایش روز مادر که مصادف با میلاد با سعادت دخت پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در بخش های ارغوان شرکت داشتند، مورد احترام قرار گرفتند. همچنین گروه مولودی خوانیبانو رضایی با حضور در یکی از بخش های بستری بانوان میانسال، حال و هوای معنوی و مذهبی خاصی به این جمع بخشید. اهداء هدایای مختلف و پذیرایی از کلیه حاضرین از دیگر برنامه های این گروه مهربان و مخلص در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.