88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه یادگار امام (ره) در قالب کانون شمیم مهر، درس انسانیت و نوعدوستی را در آسایشگاه خیریه کهریزک مرور کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛  جمعی از دانشجویان دانشگاه یادگار امام (ره) با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، به دیدار سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند.

در این دیدار، تنی چند از اساتید دانشگاه و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه یادگار امام (ره)، دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را همراهی می کردند.

دکتر علی اکبر صلاحی مشاور و مدرس دانشگاه، مرور درس انسانیت و نوعدوستی را از اهداف اصلی این حضور اعلام کرد و گفت : تلاش ما بر این است که دانشجویان علاوه بر طی کردن مسیر علم و دانش، با حضور در چنین محیط هایی، فضای انسانی در وجودشان تقویت شود.

دکتر صلاحی اضافه کرد : ما انسانها تنها با مدارک و آموزش های تخصصی که می بینیم، به فضای انسانیت نمی رسیم، بلکه با خدمت به خلق وجوه انسانی خود را به دست می آوریم و می آموزیم که باید به یکدیگر کمک کنیم.

وی بیان داشت : حضور در اماکن مختلف نگهداری، روستاهای اطراف و دیدار با کودکان کار از دیگر برنامه‌های آموزشی ما برای این دانشجویان است تا در حد توان کمک کنند و خدمات شایسته ای را به همنوعان خود ارائه نمایند.

این استاد دانشگاه همچنین تصریح کرد : تعاون، عشق و زندگی را به عینه در کهریزک نظاره گر بودیم و بیش از پیش دانستیم که زندگی در دوردست‌ها و برای همه انسانها نیز در جریان است و باید در این راه در حد بضاعت و توان، همراه بود و همراهی کرد.