88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر زاهدی استاد برجسته دانشگاه های ایران و کانادا در دیدار با مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در آموزش کارکنان و دانشجویان این مرکز اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر زاهدی دانش آموخته مهندسی پزشکی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، از بخش های مختلف بستری و مرکز علمی کاربردی کهریزک دیدار کرد.

وی همچنین در نشست مشترک با دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و تنی چند از مدیران این مجموعه، به بررسی راهکارهای مناسب جهت همکاری در حوزه آموزش های پیش از خدمت و نیز حین خدمت کارکنان پرداخت.

ادموند زاهدی در بخشی از سخنان خود با تأکید بر مقوله آموزش، تصریح کرد : با تهیه و تولید بسته های آموزشی آنلاین و در دسترس قرار دادن آن،  افراد می توانند قبل از ورود به شغل مورد نظر، با زمینه های مختلف کاری خود آشنایی کامل یافته و ارزیابی عملکرد کاری خود را از ابتدای اشتغال به وضوح تحت اختیار داشته باشند.

وی درباره محتوای این بسته های آموزشی نیز گفت :  این بسته ها می توانند در قالب فیلم، آموزش های صوتی، متنی و مصور تهیه و همیشه در اختیار افراد قرار گیرد.

دکتر زاهدی این سیستم آموزشی را از آخرین متد جهان برشمرد و افزود : این سیستم بار زیادی را از دوش کارفرما برداشته، به کاربران این امکان را می دهد تا با دانش روز خود را آماده پذیرش مسئولیت کنند.

استاد سابق دانشگاه صنعتی شریف اظهار امیدواری کرد با مرجعیت موسسه خیریه کهریزک و همکاری مرکز علمی کاربردی کهریزک، این بسته های آموزشی تهیه و علاوه بر استفاده بهینه از سبک آموزشی مورد نظر برای کارکنان فعلی موسسه، الگویی برای سایر مراکز موجود در کشور باشد.

در این دیدار دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با استقبال از طرح آموزشی مورد اشاره ، همکاری فی مابین را منشأ ارتقاء کیفیت خدمات جاری در موسسه خیریه کهریزک اعلام کرد.

دکتر نحوی نژاد بیان داشت: به اشتراک گذاشتن دانش روز دنیا آن هم به صورت نیکوکاری، نشان از تعهد و اخلاق مداری افراد در کمک به محرومین و نیازمندان جامعه است و ما نیز تا حصول نتیجه نهایی در کنار شما خواهیم بود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک اطمینان خاطر داد با محوریت دانشگاه کهریزک، بتوان در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در زمینه آموزش و در نهایت ارتقاء سطح کیفی سالمندان و معلولین تحت پوشش موسسه خیریه کهریزک بود.