88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس اداره اوقاف  شهرستان ری به همراه تنی چند از مسئولان آن اداره ، از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک : بخش های مختلف زندگی پدران و مادران سالخورده ، میزبان حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری شد که آمده بود با حضور پر مهر خود ، امید به زندگی و روحیه تحمل شرایط سخت در دوران کهنسالی را یاد آور شود .

وی همچنین در نشست مشترک با دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، و تقویت تعاملات همه جانبه در عرصه وقف و امور خیریه تاکید کرد .

حجت الاسلام رستمی با اشاره به دیدار خود از کارگاه های هنری و توانبخشی و سالن فیزیوتراپی مجموعه  ، گفت : احساس پاکی و صداقت در رفتار و گفتار خادمین این ساختمان زیبا و پر از نشانه های امید افرینی کاملا مشهود بود . میدیدیم که چگونه در فعال نمودن دستان کم رمق و بعضا ناتوان سالمندان و معلولین با چه احساس مهربانانه ای مشغول به کار هستند ، شاهد بودیم که در سالن فیزیوتراپی کارشناسان خبره این واحد چگونه در تسکین درد های مددجویان تلاش میکنند . و جان کلام آنکه خدارا بار ها شاکر هستیم که چنین کانون های مقدسی را برای نگهداری سالمندان و معلولین حمایت می کنند .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری تصریح کرد: مهربانی و لطف خداوند رحمان شامل حال ما نیز شد تا در حد بضاعت و مقدورات بتوانیم در خدمت این سازمان بزرگ باشیم و امیدواریم که بتوانیم قدم های موثری برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به زندگی مددجویان برداریم.

در ابتدای این نشست، دکتر نحوی نژاد کهریزک را یکی از خوشنام ترین مؤسسات خیریه در کشور و نیز در سطح بین‌المللی دانست که توانسته است با بهره‌گیری از توان مالی و اعتباری نیکوکاران جامعه، پذیرایی از سالمندان و معلولین بسیاری را عهده‌دار شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک همچنین با تمجید از حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه در این مجموعه، از مدیران ارشد سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی دعوت کرد تا به کهریزک بیایند و در راه خدمتگزاری به مددجویان، مدیران و کارکنان آسایشگاه را ‌یاری دهند.