88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در آستانه هفته نیروی انتظامی ، فرماندهان ارشد نیروی انتظامی شهرستان ری به دیدار سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک رفتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور سرهنگ دوستعلی جلیلیان و سرکلانتر های شهرستان ری، دیدار با سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در برنامه کاری این غیور مردان حافظ امنیت کشور قرار گرفت.

در این دیدار که با استقبال گسترده سالمندان کهریزک انجام شد، مجید مقدم سالمند بازنشسته ای که روزگاری خود لباس نظامی به تن داشته، به هنگام استقبال از میهمانان مورد احترام خاص افسران نیروی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان، نظم و نظام حاکم بر آسایشگاه کهریزک را از نکات برجسته این مرکز اعلام و تصریح کرد : از مصادیق بارز خدمت رسانی بهینه در هر سازمانی، انظباط موجود در واحد‌های مختلف است و من خوشحالم که اعلام نمایم این انظباط به نحو چشمگیری در کهریزک مشهود است.

وی خدمات ارزنده، پیگیری امور درمان و نگهداری شبانه روزی از جمع زیادی از سالمندان و معلولین جامعه را باعث مباهات دانست و گفت : بر این باوریم که با تکیه بر اعتقادات مذهبی و فرهنگ ناب ایرانی، می توانیم همواره پشتیبان نیازمندان و بیماران به دور از خانه و کاشانه خود در چنین مراکزی باشیم تا رضای خداوند و ساماندهی وضعیت بی پناهان را توأمان کسب کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری با ادای احترام به همه خادمین آسایشگاه خیریه کهریزک نیز گفت : اجر دنیا و آخرت متعلق به تمام کسانی است که با اهداف انسان دوستانه در خدمت محرومین هستند و ما نیز آمادگی کامل داریم تا هرگونه خدمتی که در حیطه اختیارات و وظایف ماست، در تحقق اهداف متعالی کهریزک تقدیم حضور مدیران این سازمان نماییم.