88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیران انجمن ام اس ایران با حضور در بخش گل یاس، علاوه بر دیدار بابیماران مبتلا به ام اس، با مسئولین سلامت و مددکاری آسایشگاه خیریه کهریزک به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با هدف دیدار با بیماران مبتلا به ام اس، استفاده از پتانسیل های موجود در ارائه خدمات بهینه به بیماران و نیز بررسی مشکلات پیش روی زندگی آنان، تنی چند از مدیران و کارشناسان انجمن ام اس ایران در آسایشگاه خیریه کهریزک حاضر شدند.

در آغاز این دیدار، مسئولین حوزه سلامت و مددکاری آسایشگاه با برشماری مشکلات توانبخشی و نگهداری از بیماران مبتلا به ام اس، خواستار همکاری مجدانه مدیران انجمن ام اس در بهبود کیفیت زندگی این بیماران شدند.

در این دیدار، مژگان محسنی نیا معاون مشارکت‌های مردمی انجمن ام اس ایران با قدردانی از زحمات ارزشمند مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک در سرویس دهی مناسب به جمع زیادی از بیماران، عنوان کرد : توانبخشی، کار درمانی و فیزیوتراپی بیماران و نیز استفاده از توانمندی‌های نیروهای متخصص و داوطلب آموزش دیده ای که بتوانند در این زمینه ها کمک حال مسئولین آسایشگاه باشند، از پتانسیل های موجود در انجمن ام اس ایران است که امیدواریم بزودی در برنامه کاری قرار گیرد.

محسنی نیا با اشاره به شعار جهانی ام اس، اذعان داشت : همبستگی ملی برای درک صحیح و واقعی از ام اس است که این همبستگی می تواند شامل بیماران با یکدیگر، بیماران با خانواده و پزشکان و مسئولین باشد.

وی تصریح کرد : با این حال ما معتقدیم نباید به این مقدار بسنده کرد، بلکه ارتباط سازمان ها و نهادهای مرتبط با این بیماری که بتواند باعث هم افزایی بیشتر شود، مدنظر مدیران انجمن ام اس است.

معاون مشارکت‌های مردمی انجمن ام اس تأکید کرد : انشاالله بتوانیم با جلسات منظم و مستمر و با مطرح کردن موضوعات، راه حل های مناسبی برای رفع مشکلات موجود بیابیم.