88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با هدف تقویت مسئولیت اجتماعی و کمک در امور خیریه، دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک در برنامه کاری مدیران دیجی کالا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور مصطفی شعبان پور مدیر مسئولیت اجتماعی و امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا، دیدار با سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در برنامه کاری میهمانان این مجموعه خیریه قرار گرفت.

در حاشیه  این دیدار، مدیر روابط عمومی دیجی کالا به خبرنگار کهریزک گفت : وب سایت دیجی کالا بر اساس مسئولیت اجتماعی خود اقدام به راه‌اندازی سامانه ای تحت عنوان«دیجی کالا مهر» نموده است تا از این طریق، خیرین جامعه را بیش از پیش به انجام امور خیریه  ترغیب کند.

موسوی افزود: سامانه فوق این امکان را به نیکوکاران می دهد تا اقلام غیر نقدی و کالاهای مورد نیاز خیریه ها را از دیجی کالامهر خریداری کنند و دیجی کالا اقلام خریداری شده را به موسسات خیریه ارسال نماید.  

مصطفی شعبان پور مدیر مسئولیت اجتماعی دیجی کالا نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با کهریزک خاطر نشان کرد که به زودی همکاری با کهریزک افزایش خواهد یافت و امید است تا بتوان به فروش کالاهای تولید شده در کارگاه های توانبخشی کهریزک کمک نمود و همکاری اثر بخش تری در سرویس دیجی کالا مهر ایجاد کرد.