88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر سید حمید حسینی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، از نزدیک با خدمات جاری در این مجموعه خیریه آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دیدار مدیر کل بهداشت و درمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر حمایت های همه جانبه از این بنیاد خیریه تأکید شد.

دکتر سید حمید حسینی همچنین با حضور در نشست هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک، به استماع گزارش چگونگی اداره این مرکز خیریه توسط مردم نوعدوست جامعه و نیز کارکنان متعهد آن پرداخت.

وی با ادای احترام به همه خیرین که سکاندار اصلی اداره چنین مراکزی هستند، گفت : به یقین کمک به همنوعان بویژه آن دسته از افراد محروم و نیازمند جامعه که احتیاج به حمایت دارند، در وجود مردم متدین و فهیم ما از دیرباز وجود داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر حسینی تصریح کرد : صدا و سیما به عنوان یکی از پر مخاطب ترین ابزار اطلاع رسانی، می تواند کمک های شایانی در هدایت کسانی که قصد کمک به محرومین و بیماران را دارند، نقشی تأثیرگذار داشته باشد.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه می توان با ساخت مستند های مختلف از نحوه نگهداری و مراقبت سالمندان و معلولین، هدایتگر این کمک ها بود ، افزود : در بخش رسانه و بهداشت و درمان صدا و سیما هر کمکی که از دست همکاران اینجانب برآید، موجبات خرسندی خدای متعال را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل بهداشت و درمان سازمان صدا و سیما با تقدیر از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک نیز گفت : قطعاً ارائه خدمات مراقبتی و درمانی به جمع کثیری از بیماران و سالمندان، دشواری های خاص خود را دارد که تحمل و بردباری همه کارکنان شایسته احترام است.