88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۳ نفر از مددکاران اجتماعی که حائز رتبه های برتر خدمتگزاری به مددجویان کهریزک شده اند، هدایای خود را از دستان اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ ۳ تن از مددکاران اجتماعی شاغل در آسایشگاه که بیشترین رتبه را در میان سایر همکاران خود به دست آورده اند، به دیدار هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک رفتند.

خانم ها الناز علی محمد زاده، مهناز تن زده و الهه نوری مددکارانی هستند که علاوه بر بالا بودن میزان رضایتمندی مددجویان از عملکرد آنها، تعامل سازنده با نیکوکاران، پیگیری امور محوله به بهترین نحو ممکن و در نهایت شاخص بودن خود را به اثبات رساندند.
در دیدار برگزیدگان مددکاری با هیأت مدیره موسسه، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک ضمن تمجید از فعالیت های همه مددکاران اجتماعی، آنان را اسوه های صبر و شکیبایی در حل مشکلات مددجویان معرفی کرد.

وی خطاب به مددکاران اظهار داشت : هیچ کس نمی تواند منکر سختی های زیاد شغل مددکاری باشد، چرا که مددکاران با کوهی از مشکلات مددجویان مواجه هستند و همواره خود را موظف به رفع آن می دانند.

قبادی دانا رنجبری و حوصله فراوان در برخورد با مشکلات عدیده را از شاخصه مهم هر مددکاری دانست و گفت : سرپرستی سالمندان و معلولین متعددی که هر کدام از خلق و خوی خاصی برخوردار هستند، کاری طاقت فرساست، اما بردباری و دانش مددکاری این امکان را به شما می دهد تا از عهده این وظیفه خطیر به خوبی بر آیید و حلال مشکلات باشید.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک همچنین تأکید کرد : قدردان زحمات فراوان شما هستیم و آرزوی موفقیت برای یکایک مددکاران اجتماعی داریم.

در پایان این دیدار، برگزیدگان حوزه مددکاری، لوح تقدیر و هدایای خود را از دست مدیرعامل و سایر اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک دریافت کردند.