88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر نحوی نژاد در اولین روز از سال جدید، به دیدار پدران و مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک رفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ بخش های مختلف محل اقامت پدران و مادران سالخورده در اولین روز از بهار طبیعت شاهد حضور دکتر نحوی نژاد بود.

وی با حضور بر بالین یکایک سالمندان با تبریک سال نو، آرزوی سلامتی و تندرستی برای آنان داشت. دلجویی از آن دسته از سالمندانی که خانواده ای ندارند و دستور رسیدگی به مشکلات مطرح شده، از دیگر برنامه‌های مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در اولین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بود.

دکتر نحوی نژاد همچنین با قدردانی از زحمات ارزشمند مسئولان بخش ها و کادر پرستاری، خطاب به آنان اظهار داشت : تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای صله رحم و دیدار با بزرگان خانواده است، اما از اینکه ترجیح نخست شما سرویس دهی به سالمندان است، شایسته احترام بوده و شما را لایق بهترین تقدیرها می کند.

دکتر نحوی نژاد خدمت در کهریزک را بزرگترین افتخار برای خود و همکارانش دانست و افزود : با وجود سابقه طولانی کار با جامعه معلولین و سالمندان، کار در آسایشگاه را متفاوت با دیگر ادارات و سازمان های دولتی می دانم و آن، عشق و علاقه و عاطفه ایست که میان مددجویان و کارکنان ارتباطی عمیق برقرار کرده است.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، رفع نیازهای گاه و بیگاه بیماران را لطفی الهی برشمرد که نصیب کادر پرستاری شده است و از همه این خادمین پرتلاش دعوت کرد تا همواره گوش شنوای صدای بیماران به هنگام نیاز باشند.