88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با حضور در محل اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران، با یکایک بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ دهمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران در حالی به میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود که سه بازیکن این تیم از معلولین ورزشکار و موفق کهریزک هستند.

به همین مناسبت، اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با حضور در محل تمرینات این تیم، از نزدیک شاهد آماده سازی ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشور شدند.

در این دیدار، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک از تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران را باعث افتخار این مجموعه دانست و بر حمایت های همه جانبه از این تیم تأکید کرد.

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت : شرکت در مسابقات جهانی و مسابقه با آماده ترین تیم های ملی کشورهای مختلف، سربلندی و عزت را برای کشور ما به ارمغان می آورد.

قبادی دانا خاطر نشان کرد : شما ثابت کردید که معلولیت جسمی، هرگز مانعی برای پیشرفت و رسیدن به مدارج عالی ورزشی نیست و ما خرسند از آن هستیم که می توانیم در این مسیر، همراه شما باشیم.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک با آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی، اظهار امیدواری کرد کهریزک میزبان شایسته ای برای اردونشینان این تیم بوده باشد.

شایان ذکر است وحید سعادت پور مقدم، امید هادی اظهر و علیرضا کمالی فر از آسایشگاه خیریه کهریزک عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به مسابقات جهانی  هستند. این مسابقات قرار است از ۱۹ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری در دبی برگزار شود.