88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در دیدار مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع مشکلات معیشتی و مسکن کارکنان این مجموعه خیریه تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ رئیس بنیاد مستضعفان، خدمت به محرومین جامعه را توفیقی الهی برشمرد که نصیب بندگان خاص خداوند می شود.

وی که در جمع اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک و مدیران این مرکز سخن می گفت ، تصریح کرد : توصیه اولیا الهی و قرآن کریم همواره بر آن بوده است که خدمتگزاران شایسته ای به بندگان محروم جامعه خود باشید تا اثرات آن را در زندگی دنیوی و اخروی خود به نظاره بنشینید.

مهندس فتاح افزود : خوشا به حال ابرار و خیرینی که بی نام و نشان در خدمت نیازمندان جامعه هستند و داوطلبانه در تلاشند تا امورات آنان به بهترین وجه ممکن سپری شود.

وی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک را اسوه های خدمت به بیماران و نیازمندانی دانست که هیچ توانی برای اداره امور خود ندارند و تأکید کرد : اعتقاد و روحیه بالای این بزرگواران در خدمت به معلولین و سالمندان بر کسی پوشیده نیست، بنابراین رفع مشکلات معیشتی و مسکن آنان می تواند پاسخ مناسبی به این همه ایثار و از خودگذشتگی باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با دعای خیر برای تمام کارگزاران موسسه خیریه کهریزک، توفیقات روزافزون همه تلاشگران عرصه خدمات انسان دوستانه را از خداوند منان مسئلت کرد.

حضور در دارالقرآن کریم و دیدار با معلولین قاری قرآن، اهدا دسته گل به زوج معلول آسایشگاه و نیز بازدید از پروژه ۸۰ واحدی مسکن کارکنان که در دست ساخت است، از دیگر برنامه‌های حضور رئیس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.