88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر و بوچیا، ۷ بازیکن برتر خود را از میان ورزشکاران معلول آسایشگاه خیریه کهریزک تهران انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با درخشش بسکتبالیست‌های جوان کهریزک در لیگ برتر کشور، ۳ ورزشکار به جمع اردونشینان این تیم پیوستند تا در صورت انتخاب نهایی، علاوه بر حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین، در مسابقات جهانی قطر نیز بدرخشند.آقایان عیسی شکری، وحید سعادت پور و علی کمالی فر ورزشکارانی هستند که هم اکنون در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دوران آماده سازی را پشت سر می گذارند.

در سوی دیگر و با توجه به نتایج تیم های بوچیای بانوان و آقایان معلول کهریزک در مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر، ۴ ورزشکار این تیم ها نظر مربیان تیم ملی را به خود جلب کردند. خانم ها زینب طالبی و ظریفه احمدی و آقایان علی خسروی و برهان کوهکن نفراتی هستند که باید هرچه سریعتر خود را به مربیان تیم ملی جهت آماده سازی بیشتر معرفی کنند.محمد کوهکن مربی تیم های بوچیای بانوان و آقایان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک نیز به عنوان مربی، این بازیکنان را در اردوی تیم ملی همراهی خواهد کرد.

مسابقات پاراآسیایی هانگژو در مهرماه و مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به ترتیب در کشور های چین و قطر برگزار خواهد شد.