88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، دختران هنرمند و معلِول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک هدایای خود را از دست دکتر نحوی نژاد دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران؛ در روز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، آسایشگاه خیریه کهریزک هم‌چون اقصی نقاط کشور، غرق در شادی و سرور شد.

دختران معلول و هنرمند کهریزک با شرکت در ویژه برنامه ای که به مناسبت روز دختر پیش بینی شده بود، شرکت کردند تا شاهد هنرنمایی آقایان حسين کمالی و علی عباسی، یاران باوفا و مهربان کهریزک باشند.

دکتر نحوی نژاد در زمان اهدا هدایای دختران جوان کهریزک که به همراه پرستاران و مددکاران خود در این مراسم حاضر شده بودند، گفت: برگزار کنندگان اینگونه مراسم ها خوب می دانند که شاد کردن دل و جان دختران عزیز ما، رضایت خدا را به همراه دارد.  بنابراین به شما می گویم که بهترین مکان را برای چنین کاری انتخاب کرده اید و همه ما سپاسگزار شما هستیم.

دکتر نحوی نژاد خطاب به دختران کهریزک هم گفت: هر روز،  روز شماست. به شرط آنکه خودتان بخواهید خوشحال و خوشبخت زندگی کنید. با درس خواندن،  ورزش،  هنرآموزی و هرآنچه مورد علاقه شما باشد،  می توانید اوقات خوبی را برای خود فراهم کنید و ما هم در کنار شما هستیم تا به نیازهایتان پاسخ دهیم.