88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر اسبقیان در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک تهران، استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون و آسایشگاه برای سلامتی جانبازان و معلولین را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ دکتر اسبقیان در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک عنوان کرد : امروز خوشحالم که در خدمت شما به خصوص دکتر نحوی نژاد از مدیران خوشنام و خوش فکر کشور هستم. ایشان به دلیل ویژگی های شخصیتی و معرفتی، باعث افتخار توانیابان جامعه هستند.
وی افزود : آنچه مسلم است اینکه ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس، نشاط و شادابی می شود و من معجزه ورزش را بارها به چشم دیده و لمس کرده ام.
اسبقیان استفاده از کلمه معلول برای توانیابان را آزار دهنده دانست و گفت : نگاه ترحم آمیز به این عزیزان قابل قبول نیست، چرا که بسیاری از آنان به لحاظ توانایی و استعداد و اعتماد به نفس در جایگاه بالایی قرار دارند.
دکتر اسبقیان کهریزک را مشابه یک وزارتخانه اعلام و تصریح کرد : کهریزک با ۹۰۰ نفر پرسنل و ۱۷۵۰ توانیاب و فعالیت های پرشماری که دارد، در سطح یک وزارتخانه عمل می کند.
وی همچنین بیان کرد : با نشست های کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های دو تشکیلات و هم افزایی بیشتر، می توانیم قدم های موثری برای سلامتی جانبازان و توانیابان برداریم.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور ارتباطات و تعاملات بیشتر را موجب شکوفایی دو سیستم دانست و بر انجام این مهم در قالب یک تفاهم نامه تأکید کرد.