88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 در اولین دور از برنامه های احسان و نیکوکاری در ماه مبارک رمضان، سفره افطار خیرین ارجمند ویژه بیماران ام اس گسترده شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مطابق سنت حسنه و با اعتقادات راستین خیرین در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اولین سفره افطار این بلند نظران جامعه ویژه بیماران ام اس و بخش های درمانی در آسایشگاه خیریه کهریزک گسترده شد.

در این ویژه برنامه احسان و نیکوکاری که در مجاورت بخش محل زندگی بیماران ام اس برگزار شد، هنرمندان افتخاری به سرپرستی و خوانندگی عارف، گرمابخش محفل عزیزان کهریزکی شدند تا بدینوسیله دین خود را به بیماران نیازمند مراقبت شبانه روزی ادا نمایند .

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از زحمات همه خیرین و نیکوکاران در حمایت از خانواده بزرگ کهریزک، اظهار داشت : در سال جاری و به دلیل محدودیت های موجود نمی توانیم شاهد برپایی همایش های بزرگ باشیم، با این حال می توان با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، اینچنین مراسم هایی را برگزار کرد.

وی همچنین تصریح کرد : در ماه مبارک رمضان آمادگی کامل داریم تا با حمایت های بی دریغ خیرین و نیکوکاران، در سایر قسمت ها و بخش های محل اقامت مددجویان نیز چنین برنامه‌هایی را به اجرا درآوریم.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک به همه خیرین اطمینان خاطر داد، بهترین مکان برای ادای نذورات و کمک به مستمندان، اماکنی همچون کهریزک است که تنها با توکل به خداوند و حمایت های توانگران جامعه مکانی امن برای زندگی ضعیف ترین و کم توان ترین بیماران نیازمند مراقبت است.