88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور مددجویان ، مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ، مراسم سوگواری رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در بیست هشتمین روز از ماه صفر که مصادف است با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت امام دوم شیعیان جهان ، همچنین در شب شهادت امام رئوف حضرت رضا (ع)، عاشقان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک گرد هم آمدند تا در مراسم سوگواری شرکت کنند.

در این مراسم که در جوار سرای فرهنگی آسایشگاه و با همراهی خیرین و نیکوکاران برگزار شد ، جمع کثیری از سالمندان و معلولین به همراه مدیران و کارکنان این مجموعه خیریه حضور داشتند.

حمید خدام مداح و ذاکر اهل بیت (ع) با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت خاندان پیامبر عظیم الشان اسلام ،فضایی روحانی و معنوی به این همایش مذهبی بخشید . ارتباط مستقیم تلفنی با مشهدالرضا و عرض ارادت به آستان مقدس آن امام همام از دیگر برنامه های اجرا شده در گردهمایی روز های پایانی ماه صفر در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

شایان ذکر است همانگونه که انتظار میرفت مردم نوعدوست و فهیم شهرمان با اهداء انواع کمک های نقدی و غیر نقدی در این روزهای محزون به یاری خانواده بزرگ کهریزک شتافتند و نذورات خود را تقدیم مسئولین و دست اندرکاران این مرکز نمودند تا صرف هزینه نگهداری و تغذیه مددجویان گردد.