88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محسن ابراهیم زاده هنرمند مردمی و دوست داشتنی وطن، قبل از اجرای دلنواز برنامه هنری خود در آسایشگاه خیریه کهریزک، به دیدار پدران و مادران سالخورده رفت و از نزدیک جویای احوال آنان شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در پنجمین روز از جشنواره بهاره کهریزک، محسن ابراهیم زاده با کوله باری از ترانه های زیبا، راهی کهریزک شد.

ترانه هایی چون بهار سرسبز، پروانه، ای خدا، دلبرانه، دونه دونه، غلاف و کجایی، سوغات شادی بود که این هنرمند محبوب به مددجویان و پرستاران آنان در سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک تقدیم کرد.

وی که قبل از اجرای برنامه هنری به دیدار پدران و مادران سالخورده رفته و با اهدا گل، شادی را به جمع آنان هدیه داده بود، در پایان این جشن خاطره انگیز به دوستداران خود گفت: پنجمین سالی است که توفیق دیدار شما خوبان نصیب من نشده، اما این جشنواره باعث شد تا بار دیگر چشمم به جمال روی همه شما باز شود.

محسن ابراهیم زاده به مسئولان آسایشگاه خیریه کهریزک هم گفت: غمگین می شوم اگر دوستانم را در کهریزک نبینم. پس اگر می خواهید همه با هم شاد باشیم، نوبت حضور مرا نزدیک تر کنید تا یک خاطره زیبای دیگر در ذهن های ما به یادگار بماند.

جشنواره بهاره آسایشگاه خیریه کهریزک طی یک هفته با حضور هنرمندان نام آشنا و محبوبی که به صورت افتخاری در جمع سالمندان و معلولین حاضر می شوند، ادامه خواهد داشت.