88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سالمندان و معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک تهران به سفر تفریحی لواسان رفتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه  خیریه کهریزک : بیش از ۱۵۰ نفر از سالمندان و معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک بهمراه ۴۰ نفر از خانواده معلولین المپیک ویژه به همت نیکوکار شبیری به سفر یک روزه لواسان رفتند.

شبیری ضمن خوش آمد گویی به توان خواهان آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: از سال ۱۳۸۲ امکانات این باغ را در اختیار مجموعه های خیریه قرار داده ام باور دارم حضور آنها و خوشحالی آنها برکت برای زندگی من است.

لواسان باغ نیکوکار سال‌های دور کهریزک جناب آقای شبیری که سالهاست بسیاری از مجموعه های خیریه از این امکانات این باغ برای سفرهای یک روزه استفاده می کنند از جمله مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک

 برنامه های شاد و سرگرم کننده همراه با پذیرایی چای ، میوه ، شیرینی و صرف ناهار در کنار مدیریت و مدیران و نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک

 آقای شبیری که از سال ۱۳۸۲ امکانات این باغ را در اختیار مجموعه های خیریه قرار داده ، با خوش آمدگویی به مددجویان ، حضور آنها برکت برای زندگی خود بیان کرد و ابراز امیدواری نمود که مثل همیشه به آنها خوش بگذرد.

در پایان برنامه یکی از مددجویان آسایشگاه به نمایندگی از همه مددجویان پشت میکروفن رفته و ابراز تشکر و قدر دانی از آقای شبیری و نیکوکاران و همچنین مدیریت و پرسنل آسایشگاه به خاطر این برنامه مفرح نمود. این برنامه از ساعت۹:۳۰ صبح شروع و تا ساعت ۱۵:۰۰ پایان یافت .