88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور نمایندگانی از سوی شرکت نوین چرم و به رسم احترام به مقام شامخ پدر ، هدایای جمعی از پدران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران تقدیم ایشان شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با حضور علی لشگری مشاور و لیلا شهسواری همسر مدیر عامل شرکت نوین چرم در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ، هدایای جمعی از پدران سالمند ساکن در این مجموعه خیریه تقدیم آنان شد.

دیدار از بخش های مختلف بستری و کارگاه های توانبخشی از دیگر برنامه های گروه اعزامی شرکت نوین چرم به آسایشگاه خیریه کهریزک تهران بود.

این گروه همچنین در نشستی با دکتر نحوی نژاد به بررسی نحوه تعاملات فی مابین در آینده نزدیک پرداخت.

علی لشگری مشاور مهندس مهدی یوسفی فر مدیر عامل شرکت نوین چرم با ابلاغ سلام گرم وی به همه کارکنان و مددجویان کهریزک ، اظهار داشت : مسئولیت اجتماعی به ما حکم می کند تا درکنار شما باشیم. اطلاع واثق داریم کهریزک توسط هدایای مردمی خدمتگزار جمع زیادی از سالمندان و معلولین کشور است. و ما نیز امیدواریم بتوانیم با برداشتن قدم های موثر ، به جمع خادمین کهریزک بپیوندیم.

وی مجموعه نوین چرم را از شرکت هایی دانست که همواره سعی دارد در حوزه امور خیرخواهانه مشارکت جدی داشته باشد و افزود : امروز برای همه ما روزی به یاد ماندنی خواهد بود چرا که در مکانی حضور یافته ایم که خود از سردمداران امور خیر و خیرخواهی در کشور است.

در ابتدای این دیدار ، دکتر نحوی نژاد با شرحی جامع از فعالیت های جاری در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران، خطاب به میهمانان نیکوکار مجموعه گفت: موسسه خیریه کهریزک مشتمل بر کهریزک تهران ، البرز و مرکز درمانی جوادالائمه(ع) است که زیر نظر هیات مدیره وامناء موسسه سابقه50 سال خدمت به محروم ترین اقشار جامعه را در کارنامه موفق کاری خود دارد.

دکتر نحوی نژاد با تقدیر از حضور نمایندگان شرکت نوین چرم در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ، اظهار امیدواری کرد تعاملات سازنده پیش رو بتواند در پیشبرد اهداف عالی این مرکز به زودی تاثیرات خود را نمایان کند.