88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۲۷۰ دانشجوی دانشگاه کهریزک در طول یک ماه، پاسخگوی سوالات مسابقات قرآنی بودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با هدف آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم و معانی قرآن،دانشجویان مرکز علمی کاربردی کهریزک در مسابقاتی که به همین منظور ترتیب داده شده بود، شرکت کردند.

علی رضا معماری مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی کهریزک با اعلام این خبر، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، روزانه سوالات متعدد و مختلفی از یک جزء قرآن طرح و در قالب پرسشنامه به دانشجویان ارائه می شد.

معماری اضافه کرد: با پایان سوالات طراحی شده از سی جزء قرآن کریم و پاسخگویی دانشجویان، جمع بندی نهایی به انجام رسید و به ۹ نفر از برترین دانشجویانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، هدایای نفیسی تعلق گرفت.

وی اشاعه فرهنگ قرآنی را از مهمترین دستاوردهای این مسابقات دانست و افزود: آداب اجتماعی، آشنایی با توحید و انسان شناسی و نیز درک پیام های نهفته در قصص قرآنی، همگی از برکات مطالعه قرآن است و ما هم به دنبال افزایش دانش دانشجویان در این زمینه ها هستیم.

مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی کهریزک با تأکید بر استمرار این گونه مسابقات هم گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و با رویکرد های مختلف، بتوانیم دانشجویان بیشتری را جذب مسابقات قرآنی کرده، گام های موثری در تعلیم و تربیت نسل جوان برداریم.