88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شهردار کهریزک، هموار ساختن مسیر خدمتگزاری در آسایشگاه خیریه کهریزک را وظیفه خود و همکاران دانست و بر رفع مشکلات این مرکز خیریه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دیدار مهندس کلهر شهردار کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع چالش های پیش روی این مجموعه خیریه تأکید شد.

مهندس کلهر همچنین در نشست مشترک با هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک، به ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع موانع ایجاد شده در بخش ساخت و ساز ها، فاضلاب و فضای سبز پرداخت.

وی با بیان اینکه همواره در خدمتگزاری به مددجویان در کنار آسایشگاه می مانیم، تصریح کرد : جلب اعتماد عمومی، بدعت زیبایی است که توسط مدیران این مرکز ایجاد شده و مردم می توانند با خیالی آسوده در امور خیریه مشارکت فعال داشته باشند.

مهندس کلهر، آسایشگاه را شاخص ترین الگوی شهر کهریزک نامید و گفت : امروزه در دنیا، آسایشگاه خیریه کهریزک از شناخته شده ترین مراکزی است که علاوه بر خدمت رسانی به محرومین جامعه، توانسته است الگویی مطرح برای سایر نهادها و سازمان های مردمی باشد.

شهردار کهریزک نگاه مثبت خدمتگزاران شایسته کهریزک از جمله زنده یاد دکتر حکیم زاده را باعث تداوم فعالیت آسایشگاه در طول ۵۰ سال گذشته اعلام و بر مشارکت در امور خیریه توسط شهرداری منطقه تأکید کرد.