88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور انبوهی از هنرمندان و خیرین در کنار مددجویان، جشن بزرگ شب یلدا در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با فرارسیدن شب یلدا، جشن خانواده بزرگ کهریزک نیز تا پاسی از شب ادامه داشت.

سالن محل اجتماعات آسایشگاه میزبان جمع کثیری از سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس شد که خانه و کاشانه آنان کهریزک است و در تمامی مناسبت ها گردهم می آیند تا چنین شب و روزهای فرخنده ای را با شادی و نشاط بگذرانند.

در سوی دیگر سالن و مطابق سنت دیرینه، مدیر آسایشگاه خیریه، جمع زیادی از مدیران، مددکاران و کارکنان این مجموعه نیز حاضر بودند تا در کنار ساکنان و صاحبان این خانه بزرگ شاهد شادی آنان باشند.

و اما گروه های مختلف هنری هم آمدند تا با جان و دل بنوازند و بخوانند و شادی آفرین این محفل گرم و صمیمی باشند. گروه هایی چون نور مشکات، حرکات موزون آذری، محمد رضا مقدم ، پاشایی ، فراهانی و بسیاری دیگر از خوانندگان نام آشنا ترجیح دادند تا دل های مددجویان آسایشگاه را با هنرنمایی های خود شادتر از همیشه کنند.

جشن بزرگ خانوادگی در آسایشگاه خیریه کهریزک با تفألی بر دیوان حضرت حافظ آغاز و با دعا به درگاه خداوند دوستدار مهربانی ها خاتمه یافت. گرچه این گونه مراسمات همواره در دستور کار مدیران آسایشگاه قرار دارد، اما آنچه بیش از پیش نمایان است، فضای همدلی و مهرورزی حاکم در کهریزک است که با حضور خیرین و نیکوکاران همیشه همراه در کنار مدیران و کارکنان دلسوز و مهربان تحقق یافته و زندگی را به کام ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس شیرین می کند.

شایان ذکر است کلیه هزینه های این مراسم باشکوه توسط خیرین و نیکوکاران حاضر در محل برگزاری جشن تأمین گردید. همچنین شرکت بستنی میهن با برپایی غرفه ای، پذیرای همه مدعوین بود. تأمین نوشیدنی های گرم و تهیه انواع شیرینی و میوه از دیگر اقدامات شایسته خیرین آسایشگاه خیریه کهریزک به شمار می آید.