88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نشست مشترک سرگروه های نیکوکاری با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با هدف رفع مشکلات و دغدغه های کاری اعضاء این گروه ها در فضایی همدلانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در گردهمایی سرگروه های نیکوکاری فعال در آسایشگاه خیریه کهریزک، بر عزم راسخ یکایک اعضاء این گروه ها در ارائه بهینه ترین خدمات بهداشتی و حمایتی به سالمندان و معلولین تحت پوشش این مجموعه خیریه تأکید شد.

در ابتدای این نشست، هریک از بانوان و آقایانی که سرپرستی گروه های مختلف نیکوکاری فعال در بخش های ۲۴ گانه بستری مددجویان را عهده دار هستند، به بیان دیدگاههای خود در زمینه های گوناگون پرداختند که جملگی حکایت از تعهدات اخلاقی این خیرین در ارائه بهترین خدمات به مددجویان آسایشگاه را داشت.

در بخش دیگری از این همایش، دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به سرگروه های نیکوکاری خادم کهریزک اظهار داشت : بی تردید هرگز نمی توان بدیلی برای شما و همکاران پرمهرتان که بی منت در حال خدمت به مددجویان هستید و در این مسیر همواره دغدغه اصلی شما توسعه خدمات مختلف است را یافت.

وی بهبود کیفیت زندگی مددجویان در طول تمامی سال های گذشته و اخیر را از برنامه های اصلی سیستم مدیریتی کهریزک دانست و افزود : همواره در تصمیم گیری های اصلی، بهره گیری از توان و ظرفیت شما خیرین بی ادعا مدنظر قرار دارد که این نشان از اهمیت بالای حضور پرمهر شما در آسایشگاه خیریه کهریزک است.

دکتر نحوی نژاد خاطر نشان کرد : از کنار یک واقعیت مسلم به آسانی نمی توان گذشت و آن بالا رفتن سن خادمین افتخاری کهریزک است که با تدبیر شما سرگروه های نیکوکاری، می شود به مرور نیروهای جوان و تازه نفس را به چرخه خدمتگزاری اضافه کرد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه در تمام طول سال منتظر حضور شما گرامیان هستیم، نیز گفت : با قاطعیت می گویم بزرگترین دلخوشی سالمندان و معلولین کهریزک، حضور شما یاران مهربان است که بذر دوستی و محبت و عشق می افشانید و جان تازه ای به این خانواده بزرگ می بخشید