88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه نیکوکاران همیاران جوان در آستانه سال جدید، آستین همت بالا زد و با تهیه عیدانه، شادی را به اردوی معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک آورد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ بار دیگر و به همت جوانان مهربان شهر که در قالب گروه نیکوکاران همیاران جوان در آسایشگاه خیریه کهریزک فعالیت دارند، البسه و ملزومات مورد نیاز دختران معلول این مجموعه در آستانه سال جدید تهیه و تقدیم آنان شد.

 خانم لادن زمانیان به نمایندگی از سایر دوستان مهربان خود به خبرنگار کهریزک گفت : یک روز دل انگیز دیگر را با خرید شب عید برای عزیزانمان گذراندیم و خوشحال تر از همیشه، دست پر به کهریزک آمدیم.

وی افزود : گرچه عزیزان ما هنگام خرید همراه نبودند، اما از قبل سایز و سلیقه همه را یادداشت و بعد روانه بازار شدیم تا سفارشات اعلام شده را به موقع تهیه و تقدیم کنیم.

زمانیان از شگفتی های خرید شب عید معلولین جوان کهریزک هم اینچنین گفت : کسبه بازاری که هر سال با دوستان برای خرید به آنجا مراجعه می کنیم، مرتب سراغ آنها را می گرفتند و ما برایشان توضیح دادیم به دلیل رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامتی عزیزان، به صورت غیابی مایحتاج آنان را تهیه می کنیم و بازاریان محترم هم مثل تمام سال های گذشته با تخفیفات ویژه، از لیست خرید ما استقبال کردند.

این بانوی نیکوکار در پایان نیز گفت : خوشحالی دوستان ما در کهریزک، بهترین هدیه ای است که در این روزهای پایانی سال نصیب اعضاء گروه همیاران می شود و خدا را بابت این هدیه بزرگ بارها و بارها شکرگزار هستیم.