88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مردم نوعدوست و خداباور شهر در روز عید سعید قربان، بار دیگر به وعده الهی و انسانی خود عمل کردند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به یاری ۱۷۵۰ مددجوی تحت پوشش این مجموعه خیریه شتافتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ بزرگترین رویداد ملی و مذهبی در روز عید سعید قربان با حضور جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران جامعه در آسایشگاه خیریه کهریزک رقم خورد.

مردم نوعدوست و متدین از اقصی نقاط شهر خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک رساندند و در صفوفی به هم فشرده در این همایش دینی و فرهنگی شرکت کردند.

مراسم باشکوه عید سعید قربان با ذبح اولین رأس گوسفند قربانی در ساعت 5:30 دقیقه صبح رسماً آغاز و تا غروب خورشید همچنان ادامه یافت.

طواف نمادین خانه خدا توسط مددجویان و خیرین،از جلوه های ویژه جشن باشکوه عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک بود، ضمن آنکه گروه های مختلف هنری با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، ساعات شادی را ارزانی همگان داشتند. عرضه و فروش انواع محصولات هنری ساخت دستان توانمند معلولین و سالمندان از دیگر بخش‌های این جشنواره در روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

جشن عید سعید قربان در سال ۱۴۰۱ در حالی به کار خود پایان داد که خانواده بزرگ کهریزک اطمینان خاطر دارد در پناه خداوند سبحان و حمایت های مردم خداباور و نوعدوست، می تواند پناهگاه امنی برای تمامی مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه باشد.