88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با آذین بندی و چراغانی محوطه، پخش آهنگ های ملی_ مذهبی و توزیع میوه و شیرینی در بخش های مختلف بستری، آسایشگاه خیریه کهریزک به استقبال عید مبعث رسول مهربانی ها رفت.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در روز عید مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، خانواده بزرگ کهریزک روزی شاد و پرنشاط را پشت سر گذاشت.
خیرین و نیکوکاران با اهدا انواع میوه و شیرینی، کام مددجویان را شیرین و روزی متفاوت را برای آنان رقم زدند.
در این روز، حسین نحوی نژاد قائم مقام مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به همراه معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با حضور در بخش های مختلف بستری، فرارسیدن مبعث پیامبر اسلام را به همه سالمندان و معلولین ساکن در این مجموعه خیریه تبریک و شادباش گفتند.
در بخشی از این دیدار، دکتر نحوی نژاد که بتازگی عضوی از خانواده بزرگ کهریزک شده است، از مددجویان خواست تا درخواست ها و یا اشکالات موجود در سرویس دهی روزانه را به ایشان اطلاع دهند تا در اولین فرصت ممکن، رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گیرد.
دیدار و گفتگو با تنی چند از زوج های معلول در محل مجتمع مسکونی معلولین، از دیگر بخش های حضور قائم مقام مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در روز عید مبعث در جمع مددجویان تحت پوشش کهریزک بود.
تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند مدیران و کارکنان آسایشگاه در طول تمامی این سال ها بویژه در دوسال اخیر که چالش جدی مقابله با کرونا در سطح وسیع گریبانگیر جامعه و نیز بخش های محل زندگی مددجویان گردیده، از جمله گفتارهای جمعی از سالمندان و معلولین با دکتر نحوی نژاد بود.
در پایان این دیدار ها، قائم مقام مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک قول داد تا با بررسی همه جانبه درخواست ها و مشکلات مطروحه، در رفاه و آسایش بیشتر کلیه ساکنین این مرکز تلاش مجدانه ای صورت گیرد.