88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

فعالان حوزه مد و لباس و پوشاک، ضمن بازدید از بخش های مختلف بستری مددجویان و نمایشگاه دستاوردهای ۵۰ ساله کهریزک، در جشنواره ای که به همین منظور برگزار می شود، شرکت کردند.

به گزارش ستاد خبری ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر وحید محمدی استاد دانشگاه تهران در همایش فعالان حوزه مد و لباس و پوشاک در آسایشگاه خیریه کهریزک، گفت : سالمندانی که امروز در کهریزک به دیدارشان رفتیم، آینده خود ما هستند. پس باید از هم اکنون به فکر آینده خودمان باشیم.

دکتر محمدی خاطر نشان کرد : با افتخار از امروز عضوی از مجموعه کهریزک هستیم تا با همفکری، اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان و سرمایه گذاری هویت ماندگاری از خود به یادگار بگذاریم.

رییس کارگروه سامانه های مد و لباس در دانشگاه های شمال کشور در پایان تصریح کرد : در قالب پروژه های هدفمند و با نگاه به جنبه معنوی این کار، به کاشت و آبیاری نهالی می اندیشیم که در آینده به درختی تنومند و پربار تبدیل خواهد شد.

جشنواره ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی در محل این مجموعه خیریه برگزار می شود.