88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مستند لوتوس، کاری از شبکه دو سیما به نمایش درمانی معلولین کهریزک اشاره دارد که چگونه امید به زندگی را در وجود خود تقویت می کنند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ نسرین پیران کارگردان تلویزیونی و کارشناس رسانه، از تولید مستند لوتوس به عنوان برنامه ای یاد کرد که می تواند بیانگر امید به زندگی در افرادی باشد که دارای محدودیت های مختلف هستند.

وی که در جمع گروه تئاتر معلولین کهریزک حاضر شده و صحنه هایی از این اجرا را ثبت و ضبط می کرد، در ادامه افزود : لوتوس ، همان نیلوفر آبی است که در مرداب رشد می کند و گل های زیبایی را پرورش می دهد.

پیران تصریح کرد : محتوای برنامه لوتوس امید و موفقیت است که چگونه می توان در بحران های زندگی موتور محرک را روشن و با فعل خواستن، برخاستن تا رسیدن به هدف را دنبال کنید.

کارگردان مستند تلویزیونی لوتوس درباره چگونگی انتخاب کهریزک نیز گفت : ما برای تولید برنامه خود افرادی را انتخاب می کنیم که انگیزه و امید را در خود زنده نگه داشته و برای بهبود زندگی تلاش می کنند. کسانی که نمایش و تئاتر را دنبال می کنند، در واقع یک زندگی دوباره ای را در قالب جدید تجربه می نمایند و همچنان امیدوار به زندگی و بهبود وضعیت خود هستند.

مستند تلویزیونی لوتوس یا همان نیلوفر آبی، قرار است در دو ماه آینده از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.