88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک، برخورداری از یک زندگی سالم و رفاه اجتماعی را حق همه معلولین جامعه دانست و بر پیگیری این خواسته های قانونی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر حمیده پورفهیم استفاده از فرصت های شغلی مناسب برای زندگی بهتر و آسوده را حق طبیعی همه معلولین جامعه دانست و گفت : همه ما آفریده یک خداوند هستیم و اگر بعضی از ما دچار نقص عضو باشیم، هیچ دلیلی برای محرومیت از حقوق برابر با سایر افراد جامعه وجود ندارد.

پورفهیم اضافه کرد : گرچه ممکن است هریک از ما در زندگی دارای حسرت هایی باشیم، اما به خاطر می سپاریم که باید این رسم زندگی را پذیرفته و از سایر توانایی های خود بهترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به زندگی جمع کثیری از معلولین در کهریزک هم گفت : عزتمندی معلولین همواره اولویت نخست ما در این مجموعه است. اگر امروز امکانات متعدد بسیج می شود تا معلولین بتوانند به تحصیل، آموزش موسیقی، تئاتر، مسابقات ورزشی و اشتغال و سایر خواسته های خود برسند، نشان از پیروی مسئولین آسایشگاه در برابری حقوق یکسان برای همه افراد جامعه دارد.

معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با گرامیداشت روز جهانی معلولین، خداوند متعال را بزرگترین پشتیبان خدمتگزاران این مرکز دانست که از نیات پاک آنان در حمایت از معلولین و سالمندان آگاهی دارد و همواره یار و یاور خادمین این مجموعه بوده و انشاالله از این پس نیز خواهد بود.