88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، زندگینامه یکایک ساکنان کوی عشق را یک تراژدی دانست و پرستاران و مددکاران را التیام بخش درد های آنان در سخت ترین دوران زندگی معرفی کرد.

به گزارش ستاد خبری ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ حمید قبادی دانا در جمع هنرمندان پیشکسوت شرکت کننده در جشنواره بزرگ کهریزک، اظهار داشت : نسیم مهر و محبت و صفا و صمیمیت با حضور شما در کهریزک وزیدن گرفته است.

قبادی دانا اضافه کرد : مردم ما یک عمر از قاب تلویزیون و رادیو ، تصویر شما را دیده و یا صدایتان را شنیده اند، اما امروز که ترجیح دادید تا از نزدیک شادی بخش کوی عشق و محبت باشید، باعث سربلندی و مباهات ماست

وی با بیان اینکه هرچه داریم از برکت وجود مددجویان است، افزود : باعث افتخار است که پرستاران و مددکاران پیشگامان عرصه خدمتگزاری در کهریزک هستند و علاوه بر رسیدگی به وضعیت سلامت و بهداشت مددجویان، غمخواری آنان را نیز عهده دار شده اند و در واقع اولین نیکوکاران این موسسه به شمار می آیند.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، هنرمندان را محبوب دل های مردم دانست و از آنان دعوت کرد با معرفی کهریزک به عموم دوستداران امور خیریه، در ساماندهی زندگی مددجویان سهیم باشند.

جشنواره ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی در محل این مجموعه خیریه برگزار می شود.