88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران با دعوت از سایر مراکز مشابه نگهداری از سالمندان برای الگو برداری از آسایشگاه خیریه کهریزک، از آنان خواست تا زمینه رفاه و توانبخشی سالمندان را بیش از پیش تأمین کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ مدیرکل بهزیستی استان تهران در رأس هیأتی ، از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کرد.

وی همچنین در نشستی مشترک با هیأت امنا و مدیره موسسه خیریه کهریزک به بررسی راهکارهای همکاری و تعامل هرچه بیشتر دو طرف پرداخت.

دکتر محمد نصیری در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش روی مراکز نگهداری از سالمندان در کشور، گفت: وجود تنگناهای مالی، عدم دسترسی به تجهیزات و ملزومات توانبخشی، نیاز مبرم به آشنایی با دانش روز برای نگهداری از سالمندان و مدیریت منسجم، حلقه مفقوده مراکز نگهداری کشور است.

وی افزود: این آمادگی در سازمان بهزیستی وجود دارد تا با عقد تفاهم نامه های مختلف، بسترهای لازم را برای همکاری هرچه بیشتر با کهریزک فراهم نموده، از دانش و تجربیات این موسسه به نفع سالمندان کل کشور بهره برد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران استفاده از تسهیلات دانشگاه کهریزک را برای آموزش مراقبین سالمندان، امری مهم و پسندیده دانست و بر انجام این مهم تأکید کرد.

در ابتدای این دیدار، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک با شرحی جامع از خدمات این موسسه، اذعان داشت: با وجود همه مشکلات و معضلات مختلف، همواره در تلاشیم تا سالمندان و معلولین بتوانند در آسایش و امنیت خاطر زندگی کنند.

فبادی دانا خاطرنشان کرد: زمان آن فرا رسیده تا ارگان ها و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی، بیش از گذشته به مراکز نگهداری از سالمندان بویژه کهریزک توجه خاص داشته باشند و این مراکز را در ادامه فعالیت های انسان‌دوستانه یاری دهند.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک اظهار امیدواری کرد با طرح های توسعه که توسط خیرین در کهریزک در حال اجراست، این موسسه بتواند در راه خدمتگزاری به مددجویان تحت پوشش خود، موفق تر از همیشه عمل کند.