88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دعای خیر سالمندان و معلولین تحت پوشش مجموعه را ارزشمندترین هدیه ممکن برای تمامی خادمین کهریزک دانست و بهترین روزگاران را برای همه این عزیزان آرزومند شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محمد رضا صوفی نژاد که در جشن پایان سال کارگاه های هنری و در جمع سالمندان و معلولین هنرمند سخن می گفت، تأکید کرد : در دوران سخت شیوع کرونا، محدودیت های زیادی برای همه شما ایجاد شد که مطمئناً ناراحتی های مختلفی را هم ایجاد کرد، اما به یقین بدانید همه تمهیدات به کار گرفته شده برای حفظ سلامتی همگان بوده است تا خدای ناخواسته آسیبی متوجه کسی نشود.

صوفی نژاد خطاب به معلولین و سالمندان حاضر در مراسم گفت : این خانه متعلق به همه شماست. در هر خانواده ای کمبود های مختلف وجود دارد و این خانه هم بدون اشکال نیست، اما به خاطر داشته باشید که حفظ آبروی خانه وظیفه یکایک شماست و این شما هستید که می توانید باعث عزتمندی خود باشید.

وی افزود : نتیجه گفتار و رفتارتان به خودتان باز می گردد. چنانچه در طول سال بویژه در ایام نوروز از مشکلات و کاستی ها با ملاقات کنندگان صحبت کنید، نظر آنان را نسبت به خانه خود تغییر می دهید. در حالی که با معرفی خوبی ها و خدماتی که دریافت می دارید، می توانید آسودگی و رفاه بیشتری را نصیب خود و زندگی پیش رو کنید.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دعای خیر سالمندان و معلولین را بهترین و ارزشمندترین هدیه ممکن دانست و گفت : امیدواریم در سال آینده و بدون داشتن دغدغه بیماری، بتوانیم رفاه و آسایش بیشتری را برای ساکنین کهریزک فراهم کنیم و شاهد شادی و نشاط همه ساکنین این خانه بزرگ باشیم.