88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محمد رضا صوفی نژاد ، حضور گروه های نیکوکاری در آسایشگاه را موجب خیر و خدمت به این مجموعه دانست و بر تداوم فعالیت های خیرخواهانه آنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ نشست مشترک سرگروه های نیکوکاری و مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک در فضایی صمیمی و گرم برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با ذکر نام شادروان بانو بهادرزاده موسس گروه های نیکوکاری همراه بود، هریک از سرگروه های بانوان و آقایان نیکوکار به طرح دیدگاه های خود در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی به مددجویان پرداختند. طرح برخی کمبود ها و افزایش تعداد اعضاء خدمت رسان با توجه به بهترشدن وضعیت سلامت جامعه، از مهمترین دغدغه های مطرح شده بود.

در بخشی از این نشست، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از ایثارگری های گروه های نیکوکاری در کهریزک اظهار داشت : یکایک شما عزیزان سفیران کهریزک در جامعه هستید که با معرفی خدمات انسان دوستانه در این مرکز به عموم مردم شهر، در تداوم زندگی مددجویان نقش آفرینی می کنید.

وی تصریح کرد : معنویت حضور شما در کهریزک بر هیچ کس پوشیده نیست و همین قدر کافی است که بگوییم با حضور شما در جمع مددجویان، آرامش و آسایش میهمان خانه دل آنان می شود.

صوفی نژاد افزایش نفرات داوطلب خدمت با توجه به بهبود شرایط ایمنی و سلامت جامعه در مقابل بیماری کرونا را قابل بررسی دانست و گفت : خیر و خدمت، ره آورد حضور شما داوطلبان خدمات خداپسندانه است و ما همواره نیازمند این حضور  در کهریزک هستیم.

وی با نگاهی به کتاب «داستان دستان » که جهت قدردانی از زحمات نیکوکاران به چاپ رسیده است هم گفت : قطعاً این کتاب بدون اشکال نبوده و لازم است در محتوای آن تجدید نظر هایی صورت گیرد. اطمینان داشته باشید در سال جاری و در نسخه جدید، کلیه مطالب عنوان شده مرتفع خواهد شد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، عزت و آبروی امروز این مجموعه را مدیون و مرهون زحمات و خدمات انسان های بزرگی چون اعضاء گروه های نیکوکاری دانست و بر تداوم هرچه بیشتر این خدمات تأکید کرد.

در ابتدای این گردهمایی، گزارشی از وضعیت هزینه های جاری در ۶ ماه نخست سال و مطابقت آن با سال گذشته ارائه گردید که نشان از افزایش ۳۶ درصدی هزینه ها بویژه در اقلام خوراکی و بهداشتی دارد، حال آنکه تنها ۲۳٪ به درآمدهای مورد نیاز افزوده شده است که نیازمند مساعدت روزافزون خیرین جامعه در تأمین ملزومات و نقدینگی لازم برای اداره امور کهریزک است.