88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

طی حکمی از سوی دکتر نحوی نژاد ؛سید مجتبی ذبیحی به عنوان مسئول توانپزشکی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران منصوب شد. در این حکم از زحمات محسن باقری مسئول سابق توانپزشکی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران ؛ دکتر نحوی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید توانپزشکی آسایشگاه ، بر تخصصی تر شدن و گسترش فعالیت‌های این واحد تأکید کرد.

وی همچنین ارائه خدمات به مددجویان داخل بخش های بستری را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت : عده ای از مددجویان به دلیل شرایط خاص جسمانی امکان حضور در سالن فیزیوتراپی و بهره گیری از خدمات توانبخشی را ندارند که کارشناسان این حوزه باید با برنامه ریزی و دقت لازم، این خدمات را به بخش ها انتقال دهند.

دکتر نحوی نژاد ارائه انواع خدمات توانپزشکی به مراجعات بیرون از آسایشگاه را هم یادآور شد و گفت : پرسنل، خانواده های آنان و آن دسته از بیمارانی که توسط پزشکان متخصص به بخش فیزیوتراپی ارجاع داده می شوند، می توانند طبق برنامه زمانبندی شده از این خدمات بهره مند شوند.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران اذعان داشت : با تدابیر اتخاذ شده و به کارگیری از نیروهای متخصص و تأمین تجهیزات لازم، به زودی شاهد تحولات اساسی در بخش توانپزشکی آسایشگاه خواهیم بود.
بخش توانپزشکی آسایشگاه خیریه کهریزک  استان تهران شامل فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی است که نقشی عمده و تاثیرگذار در توانبخشی مددجویان این مجموعه خیریه ایفا می کند.