88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همزمان با 12 بهمن آغاز دهه مبارک فجر و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نمایشگاه آثار به جای مانده از شهدای گلگون کفن آتش نشانی در مرکز علمی کاربردی کهریزک به معرض دید عموم دانشجویان و نیز کارکنان این مجموعه خیریه قرار گرفت.

به گزار ش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هم آوایی با تمامی کسانی که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند تا وطن همچنان پاینده باشد، نمایشگاه یکروزه آثار به جای مانده از شهدای پلاسکو درمحل سالن آموزش مرکز علمی کاربردی کهریزک برپا شد.

آرزو ولائی مدیر امور فرهنگی و امور دانشجویی این مرکز با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد جانفشانی های بزرگ مردان و زنانی بوده ایم که جان برکف در خدمت این نظام و انقلاب بوده، ارزشمند ترین هدیه خداوند که جان خود باشد را تقدیم ایران سرافراز کرده اند. 

ولائی افزود یادواره شهدای آتش نشان پلاسکو به همه ما می گوید که در تمامی عرصه های خدمت گزاری همواره می توان منشاء اثر بود تا همچنان شاهد پیشرفت و شکوفایی میهن عزیزمان باشیم.

مریم آزاد مربی و مدرس سازمان آتش نشانی که به عنوان میهمان ویژه این مرکز در نمایشگاه حضور داشت نیز گفت: با وجود گذشت بیش از 6 سال از فاجعه دلخراش ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان همیشه سربلند کشور عزیزمان شد، یاد و خاطره آن بزرگ مردان تاریخ ایران زمین همواره زنده خواهد ماند.

این مدرس سازمان آتش نشانی با تقدیر از مسئولین مرکز علمی کاربردی کهریزک در فراهم نمودن بسترمناسب برای برپایی این نمایشگاه هم گفت: آماده همکاری در تمام زمینه های مرتبط باسازمان آتش نشانی و مرکز علمی کاربردی کهریزکاعم از آموزش دانشجویان و کارکنان در مواجهه با اطفاء حریق، چگونگی استفاده از تجهیزات آتش نشانی به هنگام بروز هر نوع حادثه و نیز قرار گرفتن در شرایط غیرمترقبه هستیم.